Archiwum

2014-02-10 (10:26)

"Twoja twarz brzmi znajomo": Agnieszka Włodarczyk wraca do telewizji!

  A A A
Już za kilka tygodni w najnowszym show Polsatu, Twoja twarz brzmi znajomo zobaczymy Agnieszkę Włodarczyk. Będzie to jej powrót do telewizji po półtorarocznej przerwie.

Miałam nadzieję, że stacja zdecyduje się na emisję tego programu, bo to jest coś zupełnie nowego - powiedziała Fleszowi aktorka i piosenkarka.

Czy Twoja twarz brzmi znajomo podbije serca telewidzów? Co do zaoferowania mają producenci show? Występy polskich gwiazd ucharakteryzowanych na zagranicznych wykonawców wykonujących ich największe przeboje. Zwycięzca każdego odcinka będzie mógł przekazać 10 tysięcy złotych na wybrany cel charytatywny.

Na nic się tutaj nie nastawiam, a od show-biznesu niczego nie oczekuję. Przyjęłam propozycję producenta, bo po prostu jest fajna. Nikt się tu nie bije o złote kalesony, bo wszyscy zostajemy w programie do końca. Dzięki temu jest milo i sympatycznie - zdradziła Włodarczyk.

Za Agnieszką i pozostałymi uczestnikami już pierwsze nagrania. Aktorka przyznała, że na początek zmierzy się z naśladowaniem Cher. Współpracownicy chwalą ją zarówno za umiejętności sceniczne, ale także za atmosferę, którą stwarza na planie.

Było widać, że jej zależy. To miłe zaskoczenie, bo gdy nadrywaliśmy "Jak oni śpiewają", wszystkim pracowało się dużo trudniej - stwierdziła w rozmowie z Fleszem osoba z ekipy show.

Nieoficjalnie wiadomo, że jeżeli Agnieszka sprawdzi się w Twoja twarz brzmi znajomo, otrzyma rolę w nowym serialu Polsatu. Co sądzicie o tym planie?

(fot. Fotografia: Akpa)

(fot. Fotografia: Akpa)


źródło: nocoty.pl

Polub nocoty.pl na Facebooku



oceń
tak 7 21.21%
nie 26 78.79%


Opinie (71)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

5
28
~Monika 2014-02-11 (12:06) 10 miesięcy 8 dni 9 godzin i 7 minut temu

Aga trzymam kciuki i życzę powodzenia...Jestes super kobietką i zapewne wniesiesz do programu wiele świeżości...

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

4
2
~?malina 2014-03-17 (15:16) 9 miesięcy 2 dni 5 godzin i 57 minut temu

nikt nie bedzie ogladal Wlodarczyk w tv a jak dostanie role w polsacie w telenoweli to znowu rozwali czyjs zwiazek bo ona taka jest

odpowiedz

3
4
~ANECZKA!! 2014-03-17 (14:55) 9 miesięcy 2 dni 6 godzin i 18 minut temu

Program super i Agnieszka też , o co Wam chodzi, ma talent i jest ładna , a to że jest z K to ich sprawa , ciągle w życiu widać takie historie i jakoś nikt nie opluwa się nawzajem , dajcie jej spokój i pozwólcie się rozwijać , chyba że jej zazdrościcie ,że jest lepsza od Was i ma powodzenie!!Agnieszko jesteś WSPANIAŁA!!!

odpowiedz

10
2
~KRIS 2014-03-10 (12:50) 9 miesięcy 9 dni 8 godzin i 23 minuty temu

Niech ona sobie juz odpusci TV na zawsze , bo nikt nie bedzie jej w niczym nie bedzie oglądał... Po za tym ta kobieta jest zagrożeniem dla wszystkich ,myśli że jak usiadzie facetowi na glowie to już jest jej ...moze i tak ,ale po czasi straci szacunek w oczach wszystkich ludzi.Niestety to nie pierwszy raz jak Wlodarczyk odbiła faceta innej kobiecie ,to juz jej drugi raz .Widocznie bawi ja to jak niszczy zycie innym kobieta ,tylko ze teraz sama sobie szkodzi bo jest uwazana za ... i tu kazdy moze cos powiedziec.Ja nie miałbym szacunku dla takiej kobiety ,mimo że jest atrakcyjna ..ale uroda to nie wszystko bo i to się kiedys skonczy ,i jej botoksowa twarz zamieni się w napuchnieta stara babe.Wazne kim sie jest i jakie ma sie zdanie na swój temat ...widocznie ona ma o sobie złe i nie ma kszty rozumu...Niech sobie zyje szczesliwa z panem.K ... ,ale prosze nie chce jej ogladac na ekranie ,mimo ze program jest wporzadku to bede przelanczal kiedy ona bedzie wystepowac .Producenci ... robice sobie krzywde.To tyle.Pozdrawiam

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

49
6
~oo 2014-02-10 (16:13) 10 miesięcy 9 dni 5 godzin i 1 minutę temu

agnieszka jest ogólnie nie lubiana i tylko zepsuje ten program

odpowiedz

pokaż 8 ukrytych odpowiedzi

6
3
~adela 2014-03-10 (09:49) 9 miesięcy 9 dni 11 godzin i 24 minuty temu

juz pisalam o tym co z tego ze wlodarczyk jet ladniejsza to wszystko jest sztuczne to manekin tylko sie jej przpatrzcie tam nie ma nic naturalnego a Pani Aneta jest naturalna swieza suptelna elegancka a wlodarczyk nigdy taka nie byla i nie bedzie bo jest wyczochrana stara baba od dziecka taka byla razem z ta swoja mamuskaa teraz doszedl krawczyk

odpowiedz

12
2
~MATI 2014-03-07 (16:30) 9 miesięcy 12 dni 4 godziny i 43 minuty temu

Następne g...o Polsatu,same :Gwiazdy: z Włodarczyk na czele!!! ja na pewno nie obejrzę żadnego odcinka!!!

odpowiedz

41
4
~mk 2014-02-10 (12:26) 10 miesięcy 9 dni 8 godzin i 47 minut temu

ze względu na obecność tej kochanicy krawczyka,nie będę tego oglądać,

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

2
13
~Prawdziwy Mężczyzna 2014-03-06 (22:35) 9 miesięcy 12 dni 22 godziny i 38 minut temu

Co wy baby chcecie od tej Włodarczyk ? Pretensje o to że żyje z Krawczykiem ? Po prostu Agnieszka jest ładniejsza od Zając , nic więc dziwnego że Krawczyk wybrał lepszy model . Gdy na horyzoncie pojawi się jakaś ładniejsza partia , to pewnie Mikołaj znów dokona wymiany . Baby musicie zrozumieć : w życiu Prawdziwego Mężczyzny niezastąpiona jest tylko jedna kobieta - jego Mamusia ! Natomiast żon i kochanek może mieć wiele , bardzo wiele . Obfitość zaś dzieci z różnymi partnerkami dowodzi że ma dobre geny . Dlatego jeśli wasz mąż przyprowadzi do domu kochankę , to grzecznie na noc wyniesiecie się do kuchni ( no , chyba że przyłączycie się do zabawy jako trzeci bok trójkąta ) .

odpowiedz

21
2
~michalina 2014-02-21 (19:27) 9 miesięcy 28 dni 1 godzinę i 46 minut temu

nie oglądam programów z nią.. nie lubie jej po tym co sie stalo, odebrala dzieciom ojca

odpowiedz

23
1
~adriana 2014-02-15 (00:46) 10 miesięcy 4 dni 20 godzin i 27 minut temu

to nie jest dobra wiadomość.Ja np. jej nie szanuje więc nie będę zadowolona jeśli ona będzie w tv i na pewno też nie będę oglądać/////

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

6
29
~:)) 2014-02-11 (00:04) 10 miesięcy 8 dni 21 godzin i 9 minut temu

Suuper! Gratuluje odwagi i zycze sukcesow zarowno w programie jak i przeciwstawianiu sie chamom. Bydlo, z jakim spotykam sie codziennie na forach internetowych - zwolennicy pani Z. to najbardziej prymitywna czesc narodu. Prosze sie nimi nie przejmowac, wiekszosc nie umie nawet pisac!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

19
0
~karina 2014-02-15 (00:35) 10 miesięcy 4 dni 20 godzin i 38 minut temu

widocznie producentom nie zależy na nas czyli widowni to wobec tego niech maja straty i sami się utrzymują bo ja placic nie będę za oglądanie wlodarczykowej:((((

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

15
0
~DEREK 2014-02-15 (00:32) 10 miesięcy 4 dni 20 godzin i 41 minut temu

OOOO TV CHCE PONIESC KLAPE

odpowiedz

18
0
~o Boże 2014-02-15 (00:26) 10 miesięcy 4 dni 20 godzin i 47 minut temu

o Boże niech ona nie wraca do telewizji.......błagam bo co ja będę oglądać nie chcąc oglądać jej???????

odpowiedz

23
3
~nie nie nie 2014-02-11 (20:02) 10 miesięcy 8 dni 1 godzinę i 11 minut temu

A kto chce ja OGLADAC ?? Zlodziejka czyjis MEZCZYZN !!

odpowiedz

21
2
~ola 2014-02-11 (18:42) 10 miesięcy 8 dni 2 godziny i 31 minut temu

Wstretna jak zawsze beee!!!!!!!!

odpowiedz

19
2
~2012 2014-02-11 (18:06) 10 miesięcy 8 dni 3 godziny i 7 minut temu

to chyba jakiś żart? jak wraca,nigdy tu nie była.

odpowiedz

22
3
~MINI 2014-02-11 (17:26) 10 miesięcy 8 dni 3 godziny i 47 minut temu

U W AG A na swoich facetow -

odpowiedz

3
19
~brezz 2014-02-11 (16:22) 10 miesięcy 8 dni 4 godziny i 51 minut temu

dajcie juz jej spokój niech sobie pracuje i jest w programie.... sa Gwiazdeczki bardziej zakłamane i tez niby kradnące facetów innym kobietom np. Tadlusia .... i Krecik i co nikt jej nie wyzywa ????

odpowiedz