"Top Model": są wyniki oglądalności czwartej edycji!
Zainteresowanie programem "Top Model" nie słabnie. W trakcie emisji czwartej edycji show TVN zajmował drugie miejsce w rynku pod względem oglądalności, w grupie komercyjnej (widzowie w wielu 16-49 lat) był zaś liderem. Ile wyniosły wpływy z reklam?
Czwartą edycję "Top model" oglądało w TVN średnio 2,2 mln widzów, niemal tyle samo co trzecią serię. W czasie nadawania programu stacja zajęła drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20 mln zł - czytamy na stronie wirtualnemedia.pl.
Reality show przegrywał jedynie z telewizyjną Dwójką, która w tym samym czasie emitowała "Kulisy M jak miłość" oraz program "Tomasz Lis na żywo". Najwięcej osób - 2,48 mln- obejrzało trzeci odcinek produkcji.
Przypomnijmy, że zwyciężczynią czwartej edycji została Osi Ugonoh. Czarnoskóra modelka zdobyła najpierw uznanie jurorów, a w finale głosy telewidzów. W ostatecznej rozgrywce pokonała Michała Baryzę oraz Martę Sędzicką.
Wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku doczekamy się kolejnej serii "Top Model". Cieszycie się?
(fot. AKPA)
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.