Trwa ładowanie...
25-02-2014 09:17

Reality-show Natalii Siwiec podnosi oglądalność stacji Viva Polska

Reality-show Natalii Siwiec podnosi oglądalność stacji Viva Polska
dea1abz
dea1abz

9 lutego 2014 roku wyemitowano pierwszy odcinek reality-show Natalii Siwiec. Enjoy The View <3 Natalia ogląda średnio 93 tysiące telewidzów, podnosząc oglądalność stacji Viva Polska i tym samym zapewniając jej pozycję lidera kanałów dla młodzieży.

Czy program pokazujący prywatne życie Natalii, jej bliskich oraz przyjaciół jest aż tak interesujący?

Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków programu wyniosła 93 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek formatu, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób - czytamy w portalu wirtualnemedia.pl.

Czy mamy więc do czynienia z hitem? Oglądaliście program Natalii, co o nim sądzicie?

(fot. Fotografia: Akpa)

dea1abz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
dea1abz