"Must be the music" najchętniej oglądanym talent show!
Najpopularniejszym weekendowym programem typu talent show, w wiosennej ramówce, jest Must be the music. Tylko muzyka. O ile Polsat wygrywa pod względem oglądalności, to największe przychody z reklam otrzymuje jednak TVN i jego X Factor. Najsłabiej wśród rozrywkowych programów wypada dwójkowa Bitwa na głosy.
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, sześć pierwszych odcinków trzeciej edycji Must be... przyciągnęło średnio 3,83 mln widzów. Programowi Polsatu cały czas po piętach depcze jednak X Factor, którego średnia oglądalność wynosi 3,53 mln widzów. Nowe taneczne show Tylko taniec. Got to dance zajmuje trzecią pozycję z oglądalnością na poziomie 3,03 mln osób. Najmniej widzów gromadzi druga odsłona Bitwy na głosy (2,63 mln telewidzów).
Ze wszystkich wyemitowanych dotychczas programów, najwięcej widzów zgromadził wyemitowany 1 kwietnia odcinek Must be the music, który obejrzało blisko 4 mln widzów.
Zupełnie inaczej prezentują się jednak wpływy z reklam poszczególnych stacji. Tu bezkonkurencyjny jest TVN - X Factor zarobił dotychczas 29,2 mln zł.
A jaki jest wasz ulubiony weekendowy program? Na co zwracacie największa uwagę? Na jurorów, uczestników, czy może na coś jeszcze innego?
(JMa)
WP Gwiazdy na:
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.