Trwa ładowanie...
19-09-2014 11:30

"Kto poślubi mojego syna?": spada oglądalność nowej produkcji TVN

"Kto poślubi mojego syna?": spada oglądalność nowej produkcji TVN
d1o38ja
d1o38ja

Nowy kontrowersyjny format stacji budzi emocje, ale... zniechęca widzów coraz bardziej z tygodnia na tydzień.

Program Agnieszki Jastrzębskiej to reality show, w którym matki wybierają kandydatki na żonę dla swojego syna. Show przedstawia jednocześnie dość dziwaczne, nawet patologiczne relacje matka-syn i nie cofa się przed pokazaniem niemal skandalicznych zachowań uczestników.

Większość dziewczyn walczących o wątpliwy zaszczyt bycia wybranką maminsynka nie ma zamiaru cofnąć się przed niczym w swoich "staraniach". Poziom programu jest szeroko komentowany, zwłaszcza w sieci. Pierwszy odcinek (najwyraźniej z ciekawości) obejrzało niemal 2,5 miliona widzów, jednak oglądalność z tygodnia na tydzień spada.

3 września br. program przyciągnął przed telewizory aż 2,5 mln osób, a dwa tygodnie później było to już 1,73 mln widzów - czytamy na wirtualnemedia.pl.

d1o38ja

To wciąż więcej niż emitowana w ubiegłym roku druga edycja Bitwy o Dom. Jednak władze TVN wciąż zbierają cięgi za niski poziom swojej nowej produkcji. A wy co o niej myślicie?

(fot. AKPA)

d1o38ja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d1o38ja